Greek English

Φαράγγι Βυρού

Η διαδρομή ξεκινάει από την παλιά Καρδαμύλη ακριβώς στην είσοδο της Καρδαμύλης, ανηφορίζοντας μέσα ακριβώς στο φαράγγι. Περίπου μετά από μία ώρα, βρίσκουμε λευκοκόκκινη σήμανση αριστερά που μας οδηγεί στη Μονή Λυκάκη. Επειδή το μονοπάτι αυτό δεν περπατιέται συχνά, ίσως είναι λίγο δύσβατο. Συνεχίζοντας στην κοίτη του φαραγγιού, μετά από μία ώρα φτάνουμε στη Μονή Σωτήρος, η οποία βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του φαραγγιού. Μπαίνουμε στον περίβολο του μοναστηριού και κατευθυνόμαστε στη σιδερένια πόρτα, απέναντι από τη δυτική πόρτα της εκκλησίας. Εκεί υπάρχει ευδιάκριτο μονοπάτι, το οποίο ανηφορίζει και οδηγεί απευθείας στον οικισμό Πεδινό. Ο δρόμος συνεχίζει για λίγο με άσφαλτο, και στη συνέχεια το καλντερίμι οδηγεί στο γραφικό χωριό Τσέρια.

Κατευθυνθείτε προς τον π΄θργο του καπετάν Ζαχριά, όπου ΄λιγο πριν θα βρείτε μια διακλάδωση. Αυτή οδηγεί στην άκρη του χωριού, και σε ένα υπέροχο καλντερίμι, που ονομάζεται "Λιούτη". Η θέα από εδώ είναι εξαιρετική. Συνεχίζουμε τον χωματόδρομο που θα μας οδηγήσει στο Εξωχώρι. Συνεχίζουμε στην άσφαλτο του χωριού, και όταν βρούμε ένα ψηλό πεύκο, στρίβουμε δεξιά, όπου και ακολουθούμε την σηματοδότηση. Ακολουθώντας αυτό το δρόμο θα βρεθούμε στο Πετροβούνι, και στη συνέχεια θα καταλήξουμε πίσω στην Καρδαμύλη.

Το φαράγγι του Βυρού, περικυκλώνεται από διάφορες σηματοδοτημένες διαδρομές, οι οποίες περνούν όλες από γραφικά χωριά με βυζαντινά εκκλησάκια και υπέροχα πέτρινα κτίσματα.